296133_361216064000303_645744466_nVandaag de eerste post in de nieuwe categorie Happy Nieuws.

We sturen nog steeds kaartjes, ondanks het social media tijdperk waarin we leven.  Juist een kaartje met de ‘ouderwetse post’ sturen maakt bij mensen net even dat verschil. Je hebt er moeite voor gedaan… Er zijn van die dingen die je tegenkomt waar je meteen een ‘wauw’ uit je mond voelt komen. Toen ik de kaarten van Bloom your message zag, glipte er een hele grote wauw uit de mijne.

 

bloom kaartWensenkaarten van bloeipapier (papier met bloemzaadjes erin). Dat is interessant.. dat moet ik even bekijken! Als je de kaart, natuurlijk nadat je hem weeeeken bewonderd hebt aan de deur, het prikbord, de koelkast, de openhaard schouw.. in de aarde legt dan gebeurt het!

Er groeien fleurige bloemen uit. Hoe cool is dat? Je hebt iemand al een keer verrast met de kaart en dan krijgen ze nog een extra verrassing op de koop toe! Ik vind het briljant gevonden.

Hoe werkt dat dan..


En als je dan denkt dat het stopt bij een wenskaartje, nee… wat te denken van visitekaartjes voor je nieuwe hippe bedrijf??? Ik kan me zo voorstellen dat het wel een extra tintje geeft aan de promotie van een bedrijf als je het visitekaartje, nadat je de gegevens in je telefoon hebt gezet, in een bloemenweelde verandert.. En wat te denken van geboortekaartjes, trouwkaarten… Ik blijf het zeggen.. briljant.
De missie van BLOOM:  Mensen verrassen , doen verbazen en een geluksgevoel geven. In de filosofie van BLOOM kan dit alleen als er een juiste balans gevonden wordt tussen ecologische, economische en sociale belangen. Verantwoord ondernemen staat hoog in het vaandel bij Bloom.
Iemand een keer super leuk verrassen… denk dan eens aan dit idee.
Waar zijn die leuke kaarten te koop? Kijk voor meer informatie op de site. Klik hier
bloom_01
Ik zag dat ze ook kerstkaarten hebben… nou ik weet waar ik dit jaar mijn kaarten koop! Zouden ze ook kaarten met een dennenboomplantje hebben??
Share

laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.